Verskil tussen weergawes van "Mail & Guardian"

Geen grootteverandering nie ,  13 jaar gelede
geen wysigingsopsomming nie
Die '''''Mail & Guardian''''' is 'n [[Suid-Afrika]]anse koerant wat in [[1985]] deur 'n groep joernaliste wat oortollig verklaar is na die sluiting van die ''[[Rand Daily Mail]]'' en die ''[[Sunday Express (Suid-Afrika)|Sunday Express]]''. Die koerant het aanvanklik bekend gestaan as die '''''Weekly Mail''''' en is weens finansiële oorwegings as 'n weekblad uitgebring. Die koerant was een van die eerste koerante ter wêreld wat [[Apple Macintosh]] lessenaarsetwerk gebruik het.<ref>[Mail & Guardian|M&G], '' [http://www.mg.co.za/articleflat.aspx?articleid=553&area=mg_flat A brief history]'', Besoek op 17 Februarie 2007</ref> <ref "name = "MG" > [Mail & Guardian|M&G], '' [http://www.mg.co.za/articleflat.aspx?articleid=555&area=mg_flat HISTORY OF THE MAIL & GUARDIAN]'', Besoek op 17 Februarie 2007</ref>
 
Die ''Weekly Mail'' het vel kritiek gelewer op die [[Nasionale Party]] regering, die [[Apartheid]]beleid en regeringsopterede wat daarmee gepaard gegaan het. Reeds in [[1986]] is 'n uitgawe van die winkelrakke verwyder as gevolg van verslaggewing oor die Tweede Noodtoestand wat deur [[Pieter Willem Botha|PW Botha]] verklaar is. In [[1988]] is die koerant dan ook vir 'n tyd lank verban. <ref "name = "MG" />
 
In 1994 het is ''Mail & Guardian Online'' gestig om die eerste Internet nuus publikasie in [[Afrika]] te word. Die [[London]] gebasseerde Guardian Media Groep (GMG), uitgewers van die ''Guardian'' het in 1995 die hoofaandeelhouer geword en die koerant se naam is verander na ''Mail & Guardian''. GMG het die meeste van die groep se aandele in 2002 aan die [[Zimbabwe]]se Koerantmagnaat [[Trevor Ncube]] verkoop<ref>{{cite web|url=http://www.mg.co.za/articledirect.aspx?area=mg_flat&articleid=6087 |title=Trevor Ncube buys Mail&Guardian |accessdate=2006-11-29 |last=Buckland |first=Matthew |publisher=Mail&Guardian }}</ref>. GMG still holds 10% of the company.
21 705

wysigings