Maak hoofkeuseskerm oop

Wysigings

216 grepe bygevoeg ,  11 jaar gelede
geen wysigingsopsomming nie
 
Die verdwying van ''Die Suiderstem'' het beteken dat sedert [[1950]], toe ''[[Die Volkstem]]'' in [[Johannesburg]] gesluit het, daar nêrens in [[Suid-Afrika]] twee Afrikaanse dagblaaie in dieselfde stad uitgegee is wat verskillende politieke partye ondersteun het nie. Trouens, van daardie datum af tot ongeveer [[1994]] het alle Afrikaanse dagblaaie die [[Nasionale Party]] ondersteun. Tans bestaan die situasie dat alle Afrikaanse dagblaaie in [[Suid-Afrika]] aan een mediagroep ([[Naspers]]) behoort. Die enigste Afrikaanse dagblad enige plek ter wêreld wat nie aan Naspers behoort nie, is die [[Republikein]] in [[Windhoek]], waarin [[Naspers]] in September [[2007]] 'n 50%-aandeel gekoop het.
 
==Sien ook==
*[[Lys van Suid-Afrikaanse dagblaaie]]
 
==Bronne==
*Muller, C.F.J., ''Sonop in die Suide'', Nasionale Boekhandel, Kaapstad, 1990.
*[http://www.namibian.com.na/2007/September/national/07B918B8DD.html The Namibian berig oor Naspers se verkryging van 'n 50%-aandeel in Democratic Media Holdings]
 
[[Kategorie:Koerante]]
84 208

wysigings