Maak hoofkeuseskerm oop

Wysigings

Die ondergang van die V.P. se partypolitieke blaaie het gou op die skokkende nederlaag in die verkiesing van [[1948]] gevolg. Waar die Unie-Volkspers se omset in sommige jare £350 000 beloop het, was sy skuld teen [[1949]] sowat £500 000. Die maatskappy se voorsitter, sen. A.M. Conroy, het sir [[De Villiers Graaff]] persoonlik genader om dit te delg, maar hy het geweier. Die maatskappy is uiteindelik gelikwideer en die [[Nasionale Pers]] het in [[1951]] besondere winskope gemaak met sy tender vir 'n rolpers en ander perstoerusting.
 
Die verdwying van ''Die Suiderstem'' het beteken dat sedert [[1950]], toe ''[[Die Volkstem]]'' in [[Johannesburg]] gesluit het, daar nêrens in [[Suid-Afrika]] twee Afrikaanse dagblaaie in dieselfde stad uitgegee is wat verskillende politieke partye ondersteun het nie. Trouens, van daardie datum af tot ongeveer [[1994]] het alle Afrikaanse dagblaaie die [[Nasionale Party]] ondersteun. Tans bestaan die situasie dat alle Afrikaanse dagblaaie in [[Suid-Afrika]] aan een mediagroep ([[Naspers]]) behoort. Die enigste Afrikaanse dagblad enige plek ter wêreld wat nie geheel en al aan [[Naspers]] behoort nie, is die [[Republikein]] in [[Windhoek]], waarin [[Naspers]] in September [[2007]] 'n 50%-aandeel gekoop het.
 
==Sien ook==
84 208

wysigings