Verskil tussen weergawes van "Deutscher Fernsehfunk"

k
|}
 
=== 1972 bis 1989 - ''Fernsehen der DDR'' ===
Die uitsaaikorporasie se naam is op 11 Februarie 1972 amptelik gewysig tot ''Fernsehen der DDR'' ("Televisie van die DDR").